inPAY, ons karakter

Met onze dienstverlening ontzorgen wij onze klanten middels een gestroomlijnde salaris- en HR-adminstratie, gericht op zowel de werkgever als de medewerker. 

inPAY, ons karakter

Met onze dienstverlening ontzorgen wij onze klanten middels een gestroomlijnde salaris- en HR-adminstratie, gericht op zowel de werkgever als de medewerker. 

Passie voor de mens en passie voor de cijfers

Onze visie is eenvoudig maar krachtig: we geloven dat de medewerker het kloppende hart van een succesvolle organisatie is. Daarom streven we ernaar om de medewerker centraal te stellen door het leveren van een optimale HR- en salarisdienstverlening. We willen zowel de groei van de organisatie als de groei van de medewerker stimuleren, omdat we geloven dat deze twee nauw met elkaar verbonden zijn.

Passie voor de mens en passie voor de cijfers

Onze visie is eenvoudig maar krachtig: we geloven dat de medewerker het kloppende hart van een succesvolle organisatie is. Daarom streven we ernaar om de medewerker centraal te stellen door het leveren van een optimale HR- en salarisdienstverlening. We willen zowel de groei van de organisatie als de groei van de medewerker stimuleren, omdat we geloven dat deze twee nauw met elkaar verbonden zijn.

Medewerkers verdienen de beste Salaris- en HR service

Onze missie slaagt als elke medewerker niet alleen op tijd een correcte loonstrook krijgt, maar ook de aandacht die ze verdienen om persoonlijk en professioneel te groeien.

Medewerkers verdienen de beste Salaris- en HR service

Onze missie slaagt als elke medewerker niet alleen op tijd een correcte loonstrook krijgt, maar ook de aandacht die ze verdienen om persoonlijk en professioneel te groeien.

Hier zijn wij van overtuigd

De mens centraal

Alles draait om mensen, met persoonlijke aandacht en wederzijds respect als kernwaarden.

Communicatie

Transparantie, open communicatie en korte lijnen zijn essentieel voor een gezonde samenwerking.

Eigenaarschap

Klantvriendelijkheid betekent voor ons: ieder contact met wie dan ook is waardevol voor de groei van ons bedrijf én dat van onze klanten.

Hier zijn wij van overtuigd

De mens centraal

Alles draait om mensen, met persoonlijke aandacht en wederzijds respect als kernwaarden.

Communicatie

Transparantie, open communicatie en korte lijnen zijn essentieel voor een gezonde samenwerking.

Eigenaarschap

Klantvriendelijkheid betekent voor ons: ieder contact met wie dan ook is waardevol voor de groei van ons bedrijf én dat van onze klanten.